Konsumenci pokochali bakalie przekąskowe, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, marka Bakalland uzupełnia linię swoich bakalii przekąskowych. Nowość OH! My Nut to chrupiące połączenie prażonych orzechów w słonej odsłonie. Produkt Bakalland idealnie sprawdzi się w podróży lub jako przekąska w ciągu dnia. Uzupełniona linia pozwala stworzyć atrakcyjną ofertę zarówno na półce z przekąskami, jak i w strefie przykasowej.
W 2016 roku Bakalland wprowadził do swojego portfolio produktowego, nowości w kategorii bakalii przekąskowych: Koko Loko, O! Żesz Sezam, Love Las, Cud Miód i Słona Ona. Bakalie przekąskowe, to kategoria bazująca na pochodzących z natury orzechach i suszonych owocach w zupełnie nowych odsłonach i połączeniach smakowych. Niepowtarzalne smaki ulubionych przez konsumentów migdałów, żurawiny, orzechów arachidowych, kukurydzy i kokosu, tak bardzo spodobały się konsumentom, ze Bakalland postanowił wprowadzić do sprzedaży nowy smak, doskonale uzupełniający wcześniejszą linię: OH! My Nut.
OH! MY NUT
To propozycja ulubionych przez konsumentów, prażonych w piecu, chrupiących orzechów arachidowych, nerkowców i migdałów oprószonych solą. Nowość zawiera 100% naturalnych składników, a dzięki odpowiedniej recepturze prażenia w piecu, orzechy pozbawione są dodatku tłuszczu. Intrygująca nazwa oraz atrakcyjne opakowanie przyciąga wzrok i uwagę konsumenta. Dodatkowo poręczne, 50g opakowanie doskonale sprawdzi się jako produkt impulsowy np. w strefie przykasowej.
Linia bakalii przekąskowych Bakalland to spójna i unikalna oferta aż sześciu słodkich i słonych wariantów smakowych, dająca możliwość aranżacji atrakcyjnych wizualnie i produktowo bloków ekspozycyjnych. Jednorazowa porcja w małym i łatwym w otwarciu opakowaniu 50 g, a także niewielki koszt jednorazowy powodują, że bakalie przekąskowe doskonale sprawdzą się w strefie przykasowej jako szybko rotujące produkty impulsowe. Ponadto, kolorowe opakowania w ekspozycyjnych kartonach dwufaceowych pozwalają na stworzenie atrakcyjnej ekspozycji w sklepie. Wersja clip strip, co umożliwia dowolną crosslokalizację np. w strefach z napojami, alkoholami, prasą, odzieżą sportową – wszędzie tam, gdzie można wywołać impulsową potrzebę zakupową.
Sugerowana cena: 3,99 zł (50 g)