Światowy kryzys ma wpływ na wszystkie gałęzie gospodarki. Tak jest również z żywnością. Mimo dobrych prognoz, dotyczących sprzedaży ekożywnosci, producenci unikają tego segmentu, gdyż boją się ryzyka związanego z w miarę nowym jeszcze w Polsce rynkiem żywności ekologicznej. Produkty ekologiczne nie są tak pewne, jak te już do tej pory sprawdzone.
Echo kryzysu powoduje zachowawczość producentów, stąd mimo zauważalnego potencjału, jaki niesie za sobą rynek żywności eko, przewidują, że wprowadzą je do swojego asortymentu dopiero na przełomie 2010 i 2011 roku.
(MN)
05.05.2009
tagi: ekożywność , kryzys , producenci ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...