Światowy kryzys ma wpływ na wszystkie gałęzie gospodarki. Tak jest również z żywnością. Mimo dobrych prognoz, dotyczących sprzedaży ekożywnosci, producenci unikają tego segmentu, gdyż boją się ryzyka związanego z w miarę nowym jeszcze w Polsce rynkiem żywności ekologicznej. Produkty ekologiczne nie są tak pewne, jak te już do tej pory sprawdzone.
Echo kryzysu powoduje zachowawczość producentów, stąd mimo zauważalnego potencjału, jaki niesie za sobą rynek żywności eko, przewidują, że wprowadzą je do swojego asortymentu dopiero na przełomie 2010 i 2011 roku.
(MN)
05.05.2009
tagi: ekożywność , kryzys , producenci ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...