CIN&CIN - jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce - wprowadza do sprzedaży włoskie wina spokojne. To propozycja dla konsumentów, którzy odkrywają przyjemność picia wina, jego smak i uniwersalność, ale poszukują pewnego wyboru, czyli znanej marki.
Moda na prosecco i lekkie wina musujące we włoskim stylu zmieniła dynamikę całego rynku alkoholi, rodząc nowe oczekiwania konsumentów. Polacy coraz chętniej sięgają po wino dla smaku, przyjemności, relaksu, bez żadnej okazji. Kojarzone do tej pory jedynie z sylwestrem i rodzinnymi uroczystościami, wina musujące stały się – w oczach konsumentów – pełnoprawną kategorią winiarską. Potencjał ten chce wykorzystać CIN&CIN, lider win musujących. Do sprzedaży wprowadza trzy słodkie wina spokojne: Bianco, Rosso i Rose. Włoskie, lekkie, przyjemne i bardzo kobiece. Swój charakter zawdzięczają winiarskiej tradycji włoskich regionów Veneto oraz Chieti. Konsumenci mają do wyboru świeże, delikatne i orzeźwiające CIN&CIN Bianco, pełne CIN&CIN Rosso o zbalansowanym smaku, głębokiej, rubinowej barwie oraz lekkie CIN&CIN Rose o orzeźwiającym aromacie czerwonych owoców.
- Marka CIN&CIN od lat kojarzy się z otwartością, swobodą i czerpaniem z życia pełnymi garściami. Nowe wina spokojne CIN&CIN są idealne na niezobowiązujące spotkania w gronie przyjaciół, wieczory panieńskie, domówki, „babskie wieczory” - podkreśla Tomasz Pawlicki, Brand Manager CIN&CIN w AMBRA S.A. - Wyróżnia je zbalansowana słodycz, włoski charakter oraz opakowania o klasycznym, a zarazem nowoczesnym designie.
Konsumenci wybierają markę CIN&CIN jako pewną i godną zaufania, a badania rynku potwierdzają, że bezpieczeństwo wyboru to ważny czynnik przy zakupie win. Ale swój sukces CIN&CIN zawdzięcza również niekwestionowanemu wizerunkowi wina o wyjątkowo kobiecym stylu i włoskiej elegancji. W Polsce to właśnie kobiety zdecydowanie częściej decydują o wyborze wina niż mężczyźni. Rozwój wina w Polsce wspierany jest przez główne trendy społeczne takie jak wzrost dochodów, otwarcie na świat, rosnący poziom edukacji i właśnie rosnąca rola kobiet w społeczeństwie.
- 54% polskiego rynku wina to sprzedaż win w przedziale cenowym 12-20 zł. Polacy piją coraz więcej win spokojnych, najchętniej wybierając wina słodkie i półsłodkie. To najszybciej rosnący segment - dodaje Tomasz Pawlicki.
Wina CIN&CIN wchodzą do sprzedaży w dużych sieciach handlowych i sklepach handlu tradycyjnego. Ich premierze towarzyszyć będzie kampania TV, online, PR oraz kampania sprzedażowa (atrakcyjne materiały POS i ekspozycje).
Sugerowana cena detaliczna: 17,99 zł