Renowacja trwała cztery lata i kosztowała łącznie ponad 100 mln euro. Powierzchnia handlowa w centrum to pięć kondygnacji, które zajmują 31 000 m2, natomiast powierzchnia biurowa to 3 kondygnacje, co daje 10 068 m2.
Centrum handlowe powstało w 1930 roku. Przeprowadzone renowacje zachowują jego historyczny charakter.
(MN)
04.05.2009
tagi: centrum handlowe , wrocław , renoma ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...