W przeprowadzonym już po raz czwarty rankingu "BrandZ Top 100" przez firmę Millward Brown Optimor, Coca-Cola uplasowała się na wysokiej, trzeciej pozycji 100 najdroższych marek na świecie. Potwierdza to, że na produkt w żaden sposób nie wpłynął kryzys gospodarczy. Dodatkowo firma świetnie radzi sobie na rynku, gdyż jej obroty regularnie wzrastają.
Popularność firmy tłumaczona jest faktem przystępnej ceny jej wiodącego produktu. Konsumenci, którzy tną wydatki z budżetu domowego nie rezygnują z przyjemności, która jest niezbyt droga.
Wycena marek firm dokonywana jest na podstawie wartości sprzedaży generowanej pod danym brandem oraz opinii konsumentów.
Pierwsze dwa miejsca na liście zajmują firmy związane z sektorem IT - Google i Microsoft.
(maj)
30.04.2009
tagi: coca-cola , najdroższa ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...