W przeprowadzonym już po raz czwarty rankingu "BrandZ Top 100" przez firmę Millward Brown Optimor, Coca-Cola uplasowała się na wysokiej, trzeciej pozycji 100 najdroższych marek na świecie. Potwierdza to, że na produkt w żaden sposób nie wpłynął kryzys gospodarczy. Dodatkowo firma świetnie radzi sobie na rynku, gdyż jej obroty regularnie wzrastają.
Popularność firmy tłumaczona jest faktem przystępnej ceny jej wiodącego produktu. Konsumenci, którzy tną wydatki z budżetu domowego nie rezygnują z przyjemności, która jest niezbyt droga.
Wycena marek firm dokonywana jest na podstawie wartości sprzedaży generowanej pod danym brandem oraz opinii konsumentów.
Pierwsze dwa miejsca na liście zajmują firmy związane z sektorem IT - Google i Microsoft.
(maj)
30.04.2009
tagi: coca-cola , najdroższa ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....