Advertisement

Nowości

Nowa szata Prince Polo

Środa, 29 kwietnia 2009
W II poł. kwietnia ruszyła nowa, pełna pozytywnych emocji kampania wafli Prince Polo, pod hasłem „Co dobre, to z Prince Polo". Jej celem jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych konsumentów, co będzie możliwe dzięki nadaniu Prince Polo zupełnie nowej dynamiki i spontaniczności.

Kampania marki nawiązuje do pozytywnych emocji, które na co dzień towarzyszą młodym ludziom, takim jak miłość, radość czy przyjaźń. Celem, jaki przyświecał twórcom kampanii było pokazanie, iż Prince Polo to wafelek, który towarzyszy ludziom w najważniejszych chwilach - za każdym razem kiedy sięgamy po Prince Polo doświadczamy nie tylko jego wyjątkowego smaku, ale i jego wyjątkowej historii.

 

Pozytywne emocje ukazane w reklamach będą  komunikowane na opakowaniach Prince Polo. Od połowy maja w sklepach dostępna będzie edycja limitowana wafelka w nowych, „pozytywnych" opakowaniach.

 

30-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w wybranych kanałach sieci kablowych, a także w kinach Cinema City, Multikino i Helios.  Silnemu wsparciu w TV i kinach towarzyszyć będzie reklama na nośnikach zewnętrznych oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży.

 

(MN)

tagi: prince polo , wafelek ,