Kampania marki nawiązuje do pozytywnych emocji, które na co dzień towarzyszą młodym ludziom, takim jak miłość, radość czy przyjaźń. Celem, jaki przyświecał twórcom kampanii było pokazanie, iż Prince Polo to wafelek, który towarzyszy ludziom w najważniejszych chwilach - za każdym razem kiedy sięgamy po Prince Polo doświadczamy nie tylko jego wyjątkowego smaku, ale i jego wyjątkowej historii.
Pozytywne emocje ukazane w reklamach będą komunikowane na opakowaniach Prince Polo. Od połowy maja w sklepach dostępna będzie edycja limitowana wafelka w nowych, „pozytywnych" opakowaniach.
30-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w wybranych kanałach sieci kablowych, a także w kinach Cinema City, Multikino i Helios. Silnemu wsparciu w TV i kinach towarzyszyć będzie reklama na nośnikach zewnętrznych oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży.
(MN)
tagi: prince polo , wafelek ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...