Kasztelan Niepasteryzowane - piwo produkowane w limitowanych seriach będzie dostępne w wybranych punktach sprzedaży detalicznej. Ponowne wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Kasztelana komunikowane będzie za pomocą specjalnie przygotowanej serii materiałów POS.
Podobnie jak w ubiegłych sezonach, produkt będzie sprzedawany w butelkach 0,5 l, w okresie od kwietnia b.r. do końca sezonu letniego.
(MN)
tagi: kasztelan , carlsberg , piwo ,
Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...