Nowości

Innowacyjny produkt w portfolio Cappy

Wtorek, 28 kwietnia 2009
Coca-Cola dzięki unikalnej technologii produkcji opracowała produkt bogaty w wartościowe składniki.  Cappy Cała Pomarańcza powstał on dzięki zastosowaniu unikalnej technologii Whole PressTM (Pełne Wyciskanie), opatentowanej przez The Coca-Cola Company. Dzięki jej zastosowaniu nowy produkt posiada dwa razy więcej fitoskładników niż tradycyjny sok pomarańczowy dostęny na rynku. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym Coca-Cola wprowadziła na rynek tę innowację.

Stworzona i opatentowana przez firmę The Coca-Cola Company technologia Whole PressTM pozwala na ekstraktowanie tych części pomarańczy, które w produkcji tradycyjnych soków są usuwane. Cappy Cała Pomarańcza zawiera w sobie nie tylko sok, ale także miąższ pomarańczy oraz ekstrakty z  rdzenia owocu oraz albedo czyli wewnętrznej skórki pomarańczy, dzięki czemu zawiera dwa razy więcej fitoskładników z grupy polifenoli, niż tradycyjny sok pomarańczowy. Cappy Cała Pomarańcza to więcej niż sok.  Cappy Cała Pomarańcza jest najbliższa zjedzeniu całej pomarańczy, stając się źródłem wielu cennych fitoskładników, witaminy C, błonnika oraz potasu.

 

Swą wartość odżywczą oraz doskonały smak nowy produkt zawdzięcza także starannie wyselekcjonowanym odmianom owoców, szczególnie bogatym w wartościowe dla zdrowia człowieka składniki. Cappy Cała Pomarańcza nie zawiera dodatku cukru (zawiera tylko naturalnie występujace cukry).

 

Produkt oferowany jest w dwóch rodzajach opakowań:  kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Sugerowana cena opakowania 1L to 4,89 zł/szt; produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje ok. 2,39 zł/szt. Dystrybucja obejmie wszystkie kanały sprzedaży - zarówno tradycyjny jak i nowoczesny.

 

(MN)

tagi: coca cola , cappy , pomarańcza ,