Przyprawa w płynie MAGGI ma wiele zastosowań – pomaga podkreślić wyjątkowy smak przygotowywanych dań. Już kilka kropel wystarczy, by potrawy nabrały niepowtarzalnego smaku i aromatu. Nowa linia z limitowanymi etykietami ma na celu przybliżenie konsumentom marki MAGGI i zainspirowania ich różnorodnością jej zastosowań.
Design 3 nowych, limitowanych etykiet ma inspirować i zachęcać do odkrywania przez konsumentów nowych pomysłów kulinarnych. Etykiety są spójne z aktualną komunikacją i charakterem marki – angażująca jest także ich lekka i zadziorna forma.
Do wyczerpania zapasów możemy eksperymentować w kuchni z przyprawą MAGGI w 3 nowych, przykuwających uwagę odsłonach opakowań: Mm!, Ooo!, Aha!, które na nowo pomogą odkryć radość gotowania!
Więcej inspiracji na https://www.facebook.com/MaggiPoland/
tagi: MAGGI , limitowana edycja opakowań , przyprawy ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...