Przyprawa w płynie MAGGI ma wiele zastosowań – pomaga podkreślić wyjątkowy smak przygotowywanych dań. Już kilka kropel wystarczy, by potrawy nabrały niepowtarzalnego smaku i aromatu. Nowa linia z limitowanymi etykietami ma na celu przybliżenie konsumentom marki MAGGI i zainspirowania ich różnorodnością jej zastosowań.
Design 3 nowych, limitowanych etykiet ma inspirować i zachęcać do odkrywania przez konsumentów nowych pomysłów kulinarnych. Etykiety są spójne z aktualną komunikacją i charakterem marki – angażująca jest także ich lekka i zadziorna forma.
Do wyczerpania zapasów możemy eksperymentować w kuchni z przyprawą MAGGI w 3 nowych, przykuwających uwagę odsłonach opakowań: Mm!, Ooo!, Aha!, które na nowo pomogą odkryć radość gotowania!
Więcej inspiracji na https://www.facebook.com/MaggiPoland/
tagi: MAGGI , limitowana edycja opakowań , przyprawy ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....