Przyprawa w płynie MAGGI ma wiele zastosowań – pomaga podkreślić wyjątkowy smak przygotowywanych dań. Już kilka kropel wystarczy, by potrawy nabrały niepowtarzalnego smaku i aromatu. Nowa linia z limitowanymi etykietami ma na celu przybliżenie konsumentom marki MAGGI i zainspirowania ich różnorodnością jej zastosowań.
Design 3 nowych, limitowanych etykiet ma inspirować i zachęcać do odkrywania przez konsumentów nowych pomysłów kulinarnych. Etykiety są spójne z aktualną komunikacją i charakterem marki – angażująca jest także ich lekka i zadziorna forma.
Do wyczerpania zapasów możemy eksperymentować w kuchni z przyprawą MAGGI w 3 nowych, przykuwających uwagę odsłonach opakowań: Mm!, Ooo!, Aha!, które na nowo pomogą odkryć radość gotowania!
Więcej inspiracji na https://www.facebook.com/MaggiPoland/
tagi: MAGGI , limitowana edycja opakowań , przyprawy ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...