Przyprawa w płynie MAGGI ma wiele zastosowań – pomaga podkreślić wyjątkowy smak przygotowywanych dań. Już kilka kropel wystarczy, by potrawy nabrały niepowtarzalnego smaku i aromatu. Nowa linia z limitowanymi etykietami ma na celu przybliżenie konsumentom marki MAGGI i zainspirowania ich różnorodnością jej zastosowań.
Design 3 nowych, limitowanych etykiet ma inspirować i zachęcać do odkrywania przez konsumentów nowych pomysłów kulinarnych. Etykiety są spójne z aktualną komunikacją i charakterem marki – angażująca jest także ich lekka i zadziorna forma.
Do wyczerpania zapasów możemy eksperymentować w kuchni z przyprawą MAGGI w 3 nowych, przykuwających uwagę odsłonach opakowań: Mm!, Ooo!, Aha!, które na nowo pomogą odkryć radość gotowania!
Więcej inspiracji na https://www.facebook.com/MaggiPoland/
tagi: MAGGI , limitowana edycja opakowań , przyprawy ,
Wśród poprawek pojawiła się jednak istotna zmiana związana...
Prace budowlane rozpoczną się w maju 2025 roku i potrwają 24...
W tym roku Polacy przeważnie chcą skorzystać z obniżek cen...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...