Wzrost obrotów w pierwszych miesiącach br. roku wyniósł 30 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dynamika przyrostu liczby delikatesów w ciągu trzech lat istnienia wynosi średnio 30 proc. rocznie.
Każda placówka oferuje ok. 4 tyś. produktów organicznych (naturalnych), a dodatkowo organizuje działy z żywnością dla diabetyków, alergików, niemowlaków i osób poszukujących produktów bezglutenowych.
Na zwolenników diety wciąż modnego, Michela Montignac'a czekają oryginalne, przez niego sygnowane produkty i podręczniki pomocne do układania składu dietetycznych, ale niezwykle atrakcyjnych i pożywnych posiłków.
(MN)
tagi: delikatesy organic ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...