Relaunch plastrów żółtych Hochland to także nowy, udoskonalony produkt, to także rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. Jednocześnie wprowadzono zmianę grubości plastra oraz zwiększenie ilości plastrów w opakowaniu, jednoznacznie pozytywnie ocenianych przez konsumenta.
Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych, dając tym samym Hochland Polska wyraźną przewagę nad konkurencją.
Cena rekomendowana za opakowane jednostkowe nowy serów żółtych Hochland to 4,49 PLN za 135g. Dostępnych jest 5 różnych smaków - Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona – a w każdym opakowaniu 8 plasterków, idealnych i cieniutkich!
W kolejnych krokach, od listopada, zaplanowano intensywne wsparcie plastrów żółtych Hochland kampanią telewizyjną, on-line, PR oraz działaniami niestandardowymi.
tagi: Hochland , ser żółty , certyfikat jakościowy VLOG , Wolne od GMO ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...