Relaunch plastrów żółtych Hochland to także nowy, udoskonalony produkt, to także rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. Jednocześnie wprowadzono zmianę grubości plastra oraz zwiększenie ilości plastrów w opakowaniu, jednoznacznie pozytywnie ocenianych przez konsumenta.
Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych, dając tym samym Hochland Polska wyraźną przewagę nad konkurencją.
Cena rekomendowana za opakowane jednostkowe nowy serów żółtych Hochland to 4,49 PLN za 135g. Dostępnych jest 5 różnych smaków - Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona – a w każdym opakowaniu 8 plasterków, idealnych i cieniutkich!
W kolejnych krokach, od listopada, zaplanowano intensywne wsparcie plastrów żółtych Hochland kampanią telewizyjną, on-line, PR oraz działaniami niestandardowymi.
tagi: Hochland , ser żółty , certyfikat jakościowy VLOG , Wolne od GMO ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...