Marka Danio przygotowała dla konsumentów zupełną nowość: na sklepowe półki wkracza Danio o smaku czekoladowo-orzechowym. Serek zaskoczy swoich fanów również opakowaniem wyróżniającym się z aktualnej oferty marki.
Marka Danio proponuje konsumentom nowy serek o smaku czekoladowo-orzechowym. Nowe Danio to idealna przekąska: kremowa, pyszna, a jednocześnie pożywna. Danio o smaku czekoladowo-orzechowym dostępne jest w dwóch formatach: w standardowym kubeczku oraz w formie wygodnej saszetki Danio Na Wynos, dzięki której można pozwolić sobie na małą przekąskę poza domem. Na sklepowej półce wyróżni się spośród innych produktów marki opakowaniem w nowym kolorze.
Działania komunikacyjne nowego Danio obejmują 15’’ spot w telewizji, będący przedłużeniem trwającej kampanii pod hasłem „Danio pozytywnie nastraja”. Zaplanowano także komunikację w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.