Advertisement

Nieskategoryzowane

Rozpoczęła się IX edycja Kongresu „Programy Lojalnościowe”

Czwartek, 23 kwietnia 2009
W dniach 23-24 kwietnia 2009 r. w Krakowie odbywa się IX edycja Kongresu „Programy Lojalnościowe". Konferencja jest jednym z największych spotkań zrzeszających specjalistów w budowaniu lojalności konsumentów. Srebrnym sponsorem i jednym z kluczowych ekspertów konferencji, organizowanej przez Informedia Polska, jest grupa LaSer Polska.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji kongresu jest Kondycja programów lojalnościowych w dobie zmian na rynku". Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość poznania rozwiązań, które pozwolą firmie rozwijać się w czasie spowolnienia gospodarczego, a także wyróżnić ją na tle konkurencji. Dowiedzą się również jak wykorzystać programy lojalnościowe do zdobycia zaufania konsumentów i podniesienia sprzedaży w firmie. Uczestnicy poznają nowe metody, które pozwolą pozytywnie zaskoczyć klientów oraz przykłady programów lojalnościowych, które odniosły sukces na międzynarodowych rynkach.

 

W konferencji wezmą udział eksperci z międzynarodowych firm i instytucji specjalizujących się w budowaniu zaufania konsumentów.

 

Wystąpią również menagerowie marketingu, z przedsiębiorstw, które wprowadziły programy lojalnościowe, w tym m.in. Krzysztof Swaczyna - Kierownik ds. Programu Lojalnościowego, Alma Market; Barbara Drobińska - Loyalty Program Manager, Makro Cash and Carry Polska oraz Jacek Starzyk - Dyrektor Marketingu, PolRest.

 

Każdego roku konferencja przyciąga ok. 200 uczestników, wśród których przeważają dyrektorzy oraz menedżerowie ds. marketingu i programów lojalnościowych. Od 2000 roku w kolejnych edycjach Kongresu „Programy Lojalnościowe" udział wzięło ponad 1600 osób.

 

Więcej informacji na temat kongresu można znaleźć na stronie internetowej organizatora: http://informedia-poland.com/pl/kongresy-konferencje/ix-kongres-programy-lojalno%C5%9Bciowe

tagi: LaSer , program lojalnościowy , konferencja ,