Tematem przewodnim tegorocznej edycji kongresu jest „Kondycja programów lojalnościowych w dobie zmian na rynku". Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość poznania rozwiązań, które pozwolą firmie rozwijać się w czasie spowolnienia gospodarczego, a także wyróżnić ją na tle konkurencji. Dowiedzą się również jak wykorzystać programy lojalnościowe do zdobycia zaufania konsumentów i podniesienia sprzedaży w firmie. Uczestnicy poznają nowe metody, które pozwolą pozytywnie zaskoczyć klientów oraz przykłady programów lojalnościowych, które odniosły sukces na międzynarodowych rynkach.
W konferencji wezmą udział eksperci z międzynarodowych firm i instytucji specjalizujących się w budowaniu zaufania konsumentów.
Wystąpią również menagerowie marketingu, z przedsiębiorstw, które wprowadziły programy lojalnościowe, w tym m.in. Krzysztof Swaczyna - Kierownik ds. Programu Lojalnościowego, Alma Market; Barbara Drobińska - Loyalty Program Manager, Makro Cash and Carry Polska oraz Jacek Starzyk - Dyrektor Marketingu, PolRest.
Każdego roku konferencja przyciąga ok. 200 uczestników, wśród których przeważają dyrektorzy oraz menedżerowie ds. marketingu i programów lojalnościowych. Od 2000 roku w kolejnych edycjach Kongresu „Programy Lojalnościowe" udział wzięło ponad 1600 osób.
Więcej informacji na temat kongresu można znaleźć na stronie internetowej organizatora: http://informedia-poland.com/pl/kongresy-konferencje/ix-kongres-programy-lojalno%C5%9Bciowe
tagi: LaSer , program lojalnościowy , konferencja ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...