Piast Niepasteryzowane pojawi się na rynku w standardowych butelkach 0,5 l z dedykowaną etykietą podkreślającą świeżość, naturalność, oraz wysokie parametry jakościowe piwa. Piast Niepasteryzowane, o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, zawiera 5,5% alkoholu i 11,5% ekstraktu.
Pojawieniem się Piasta Niepasteryzowanego na rynku - wesprze kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże piwo z innej beczki - Niepasteryzowane", realizowana na obszarze największych miast regionu Dolnego Śląska, przy pomocy wielkoformatowych siatek i flag. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Piasta komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
(MN)
tagi: piwo , niepasteryzowane,piast ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...