Nowości

DUETY Słodka Chwila od DR. OETKERA

Poniedziałek, 04 września 2017
Dr. Oetker - lider w segmencie deserów instant*- z końcem sierpnia wzbogaca ofertę Słodkiej Chwili o nowe kisiele - owocowy DUET oraz budynie - czekoladowy DUET.
Kisiele owocowy DUET z kawałkami owoców i witaminą C łączą w sobie smaki  owoców: - soczystej truskawki z kiwi, - egzotycznego mango z ananasem,  - czy duetów owoców ogrodowych: maliny z żurawiną i czerwonej porzeczki z agrestem.
 
Budynie czekoladowy DUET to połączenie ulubionej czekolady z owocami, które idealnie się z nią komponują – soczystą maliną, orzeźwiającą pomarańczą czy kuszącą wiśnią. Budynie czekoladowy DUET mają bogatszy czekoladowy smak i kremową konsystencję płynącą z płatków czekoladowych.  Te produkty wspierają odpowiedzialną uprawę kakao. Certyfikowane kakao UTZ jest uprawiane z troską o ludzi  i środowisko. www.utz.org    
 
Nowe DUETY Słodka Chwila to impuls doskonale ożywiający kategorię najpopularniejszych deserów jednoporcjowych kisieli i budyni.
 
Konsumenci szukają urozmaicenia, chcą próbować nowych połączeń smaków, dlatego chętnie sięgną po nowości – idealnie zgrane DUETY Słodka Chwila, które wnoszą ożywienie oraz przyjemną odmianę w codzienność.
 
Soczysto zielone opakowania kisieli i czekoladowobrązowe budyni sprawią, że nowe DUETY doskonale wyróżniają się na półce sklepowej. Charakterystyczne serduszka jasno i emocjonalnie komunikują duety smaków.
 
Nowości będą intensywnie wspierane w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Kampania rusza 15 września br. Kampania w telewizji zakłada emisję 30-  i  15-sekundowych kopii. Emisje reklam będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat), jak i w kanałach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej.  
 
Za stworzenie i produkcję platformy komunikacji Słodkiej Chwili odpowiada agencja Albert Lumberjacker i dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację nowych DUETÓW Słodkiej Chwili odpowiada agencja i studio produkcyjne GPD, natomiast planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.  
 
*Dr.  Oetker za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska – metoda paragonowa (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty – metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), sprzedaż w szt. i w PLN, w skumulowanym okresie VI.2016 - V.2017 –w segmencie desery instant (w kategorii desery w proszku).
 
 
Kisiele Owocowy DUET oraz budynie Czekoladowy DUET należą do oferty całorocznej.  Sugerowana Cena detaliczna: 1,49 zł
 
 

tagi: Słodka Chwila , DR. OETKERA , budyń , kisiel ,