W ujęciu wartościowym szwajcarski producent żywności odnotował sprzedaż na poziomie 25,2 mld CHF (21,6 mld USD) wobec 25,7 mld CHF rok wcześniej. To wynik nieco gorszy od oczekiwanego przez analityków (26 mld CHF).
Spółka tłumaczy obniżkę sprzedaży odejściem konsumentów do tańszych wyrobów po wzroście cen żywności.
(maj)
tagi: nestle,sprzedaż ,
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...