W ujęciu wartościowym szwajcarski producent żywności odnotował sprzedaż na poziomie 25,2 mld CHF (21,6 mld USD) wobec 25,7 mld CHF rok wcześniej. To wynik nieco gorszy od oczekiwanego przez analityków (26 mld CHF).
Spółka tłumaczy obniżkę sprzedaży odejściem konsumentów do tańszych wyrobów po wzroście cen żywności.
(maj)
tagi: nestle,sprzedaż ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...