W tym roku dzieci ze szkół podstawowych oraz pracownicy Carrefour, w ramach akcji „Z miłości do środowiska" i dzięki uprzejmości Lasów Państwowych, posadzą sadzonki sosny, dębu i buku w trzech miastach Polski: Gdańsku, Białymstoku oraz Mińsku Mazowieckim.
Pracownicy sieci, wraz z uczniami i pod czujnym okiem leśniczych posadzą ponad 3000 sadzonek drzew. Dodatkowo uczniowie wezmą udział w wycieczce edukacyjnej po lesie i pogadance o przyrodzie z leśniczym, a Dzień Ziemi z Carrefour zakończy wspólne ognisko.
Celem wspólnej akcji Carrefour z Lasami Państwowymi jest nie tylko dobra zabawa, ale także promocja ważnych postaw społecznych - dzieci uczą się od dorosłych odpowiedzialnych, ekologicznych postaw. Czynne zaangażowanie leśniczych oraz pracowników Carrefour w akcję zaszczepia w młodych ludziach świadomość poszanowania dla przyrody, dbałości o lasy i istoty czystego powietrza dla zdrowia. Zarazem uwrażliwia ich na środowiskowe aspekty życia, jak i powoduje zaangażowanie w dbałość o środowisko lokalne, a przez to stają się oni przykładem dla innych.
Carrefour Polska, realizując strategię społecznie odpowiedzialnego biznesu, w 2008 roku zapoczątkował kampanię „Z miłości do środowiska", której pierwotnym celem była edukacja ekologiczna społeczeństwa zachęcająca Polaków do używania toreb wielokrotnego użytku w miejsce jednorazowych reklamówek. Teraz Carrefour rozszerza akcję o kolejne środowiskowe działania, jakim jest zwiększanie powierzchni leśnej kraju.
(MN)
tagi: carrefour , akcja , ekologia ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...