Bosman Niepasteryzowany pojawi się na rynku w butelce 0,5 l, ze złoto-brązową etykietą, podkreślającą świeżość, naturalność i wysoką jakość piwa. Piwo to zawiera: 5,5% alkoholu i 11,5% ekstraktu.
Równocześnie z pojawieniem się Bosmana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże, prosto z browaru", realizowana na obszarze największych miast województwa zachodniopomorskiego. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Bosmana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Bosman Niepasteryzowane, o 8-io tygodniowym terminie przydatności do spożycia, dostępne będzie na obszarze województwa zachodniopomorskiego.
(MN)
tagi: piwo , bosman , pasteryzowane , carlsberg ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...