Bosman Niepasteryzowany pojawi się na rynku w butelce 0,5 l, ze złoto-brązową etykietą, podkreślającą świeżość, naturalność i wysoką jakość piwa. Piwo to zawiera: 5,5% alkoholu i 11,5% ekstraktu.
Równocześnie z pojawieniem się Bosmana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże, prosto z browaru", realizowana na obszarze największych miast województwa zachodniopomorskiego. Wprowadzenie niepasteryzowanego piwa do oferty Bosmana komunikowane będzie także za pomocą materiałów POS.
Piwo Bosman Niepasteryzowane, o 8-io tygodniowym terminie przydatności do spożycia, dostępne będzie na obszarze województwa zachodniopomorskiego.
(MN)
tagi: piwo , bosman , pasteryzowane , carlsberg ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...