W 2009 r. zostanie kupionych aż 6,5 miliona litrów tych napojów, za kwotę około 160 milionów zł. Oznacza to, że klienci wydadzą na ten cel o 11 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Spośród wszystkich rodzajów alkoholi najwolniej będzie rosła sprzedaż wina. W tym roku będzie wyższa niż w 2008 r. o zaledwie 1,5 procent.
(maj)
tagi: akcyza , sprzedaż , alkohol ,
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...