W 2009 r. zostanie kupionych aż 6,5 miliona litrów tych napojów, za kwotę około 160 milionów zł. Oznacza to, że klienci wydadzą na ten cel o 11 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Spośród wszystkich rodzajów alkoholi najwolniej będzie rosła sprzedaż wina. W tym roku będzie wyższa niż w 2008 r. o zaledwie 1,5 procent.
(maj)
tagi: akcyza , sprzedaż , alkohol ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...