Advertisement

Nieskategoryzowane

Masz jeszcze czas... - nowa kampania telewizyjna odmienionego Arctica

Piątek, 17 kwietnia 2009
W ślad za odświeżeniem marki Arctic, firma Hoop Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną. Pierwsza emisja w najbliższy poniedziałek, 20 kwietnia.

Wizerunkowa kampania skierowana jest do młodych, niezależnych kobiet, indywidualistek, szukających unikalności, dokonujących samodzielnych wyborów. Przekazuje im nowy manifest marki: „Masz jeszcze czas...", który zachęca do odważnych wyborów, czerpania z życia i niezależności
w myśleniu, szukania nowych rozwiązań i „życia po swojemu". Jednocześnie doskonale wpisuje się w nowe hasło marki „Twój czas, Twój wybór, Twój Arctic".

 

Celem kampanii jest prezentacja odświeżonej marki i jej nowego pozycjonowania. Spoty 30" i 15"będą obecne w TVN, Polsacie, TVN Style i Polsat Cafe do końca czerwca.

 

Za produkcję spotu odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya, autorem kreacji agencja Hand Made, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare. Ze strony klienta za kampanię odpowiada Ewa Pachorenko, Brand Manager Arctic i Izabela Głodek, Group Brand Manager.

 

(TM)

tagi: Arctic ,