Wizerunkowa kampania skierowana jest do młodych, niezależnych kobiet, indywidualistek, szukających unikalności, dokonujących samodzielnych wyborów. Przekazuje im nowy manifest marki: „Masz jeszcze czas...", który zachęca do odważnych wyborów, czerpania z życia i niezależności
w myśleniu, szukania nowych rozwiązań i „życia po swojemu". Jednocześnie doskonale wpisuje się w nowe hasło marki „Twój czas, Twój wybór, Twój Arctic".
Celem kampanii jest prezentacja odświeżonej marki i jej nowego pozycjonowania. Spoty 30" i 15"będą obecne w TVN, Polsacie, TVN Style i Polsat Cafe do końca czerwca.
Za produkcję spotu odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya, autorem kreacji agencja Hand Made, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare. Ze strony klienta za kampanię odpowiada Ewa Pachorenko, Brand Manager Arctic i Izabela Głodek, Group Brand Manager.
(TM)
tagi: Arctic ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...