Pierwsze obiadki „Włoska kuchnia" pojawiły się w sklepach 1 kwietnia 2009 roku i są dostępne w cenie ok. 7,80 zł za dwupak (2x190g). Nowe obiadki BoboVita mają atrakcyjny smak, wybrany na podstawie badań konsumenckich wśród setek mam małych dzieci. Dzięki obiadkom „Włoska kuchnia" z dodatkiem włoskich ziół dzieci mogą poznać nowe słynne smaki pysznej południowej kuchni. Odpowiednie składniki sprawiają, że obiadki „Włoska kuchnia" BoboVita to lekkostrawne, a zarazem zdrowe posiłki, odpowiednio zbilansowane i dostosowane do potrzeb dziecka. Obiadki BoboVita zawierają właściwe proporcje składników odpowiednie dla małych organizmów oraz konsystencję idealną do nauki żucia. Są utrwalane termicznie (sterylizowane) - dzięki czemu nie zawierają środków konserwujących. Odpowiednie kompozycje składników i zioła gwarantują ich pyszny smak i aromat - obiadki nie zawierają żadnych sztucznych barwników i dodatków aromatycznych.
Z linii obiadków BoboVita „Włoska kuchnia" każda mama może wybrać ulubiony z czterech posiłków:
Producent w ramach działań wspierających zaplanował promocję konsumencką z siecią Carrefour: dla obiadków „Włoska kuchnia" pod hasłem „Mamma mia! Jedziemy do Włoch!". Za zakup dwóch dwupaków mama otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci osłonki przeciwsłonecznej, idealnej na podróże ze swoim maluszkiem. Osłonkę będzie mogła odebrać w Punkcie Obsługi Klienta sklepu Carrefour. Dodatkowo osoby, które wyślą dwa kody kreskowe z dwupaków wezmą udział w losowaniu głównej wygranej, tj. kupon na wakacje dla całej rodziny do Włoch lub innego kraju wybranego przez zwycięzcę, gdzie będą mogli zakosztować wakacyjnego słodkiego życia. Promocja potrwa w dniach 1-11 kwietnia 2009 r. W sieciach hipermarketów Auchan, Real i Tesco zaplanowano końcówki i palety. Opakowania obiadków zaprojektowała agencja Seymourpowell, a promocyjne materiały BTL - 4Frame. Działania public relations wspiera ALERT MEDIA Communications.
Z myślą o najmłodszych wszystkie obiadki BoboVita przygotowane zostały zgodnie z wymaganiami programu „Żywienie z myślą o przyszłości", stworzonego przez ekspertów firmy NUTRICIA, którego celem jest pomoc rodzicom w wyborze najlepszego sposobu żywienia dziecka od pierwszych miesięcy życia, a także kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych na przyszłość. To dlatego na etykietach słoiczków BoboVita znajdują się informacje „Czy wiesz, że...", które zawierają ciekawostki związane z tematyką żywienia dzieci, i mają za zadanie pomóc mamie we wdrażaniu teoretycznych zaleceń specjalistów ds. żywienia dzieci do codziennej diety maluszka.
Praktyczne podpowiedzi mówią np. że "Podając dziecku posiłki o różnych smakach, zapachach i - odpowiedniej do wieku - konsystencji, sprawiasz, że będzie chętniej akceptować nowości". Więcej informacji o programie „Żywienie z myślą o przyszłości" oraz o wszystkich produktach BoboVita znaleźć można na nowej stronie www.bobovita.com.pl.
tagi: BoboVita ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...