Nowe opakowanie charakteryzuje się wyrazistymi kolorami i przyjemną dla oka grafiką. Design opakowania zachowany jest w tonacji eleganckiej, prostej oraz wywołującej uczucie lekkości oraz świeżości. Na opakowaniu znajduje się hasło: „Kocham ten smak", które oddaje charakter oraz jakość produktu. Paryżanki dostępne są w innowacyjnym opakowaniu typu flow pack. Estetyczna formuła przyciąga uwagę oraz umożliwia szybkie odnalezienie produktu pośród innych, na sklepowej półce. Paryżanki w nowym opakowaniu dostępne będą w sprzedaży już 14 kwietnia br.
Dostępność:
opakowania po 250 g (5 sztuk) - detalopakowania po 800 g (16 sztuk) - hurt
Producent: Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka"
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...