Nowości

Nowy wizerunek Paryżanek

Piątek, 17 kwietnia 2009
Z nadejściem wiosny Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka" postanowiły odświeżyć wizerunek swojej kluczowej marki - Paryżanek. Nowy design opakowania oraz odświeżone logo Paryżanek - takie zmiany wizerunkowe objęły markę znanych parówek.

Nowe opakowanie charakteryzuje się wyrazistymi kolorami i przyjemną dla oka grafiką. Design opakowania zachowany jest w tonacji eleganckiej, prostej oraz wywołującej uczucie lekkości oraz świeżości. Na opakowaniu znajduje się hasło: „Kocham ten smak", które oddaje charakter oraz jakość produktu. Paryżanki dostępne są w innowacyjnym opakowaniu typu flow pack. Estetyczna formuła przyciąga uwagę oraz umożliwia szybkie odnalezienie produktu pośród innych, na sklepowej półce. Paryżanki w nowym opakowaniu dostępne będą w sprzedaży już 14 kwietnia br.

 

Dostępność:

 

opakowania po 250 g (5 sztuk) - detalopakowania po 800 g (16 sztuk) - hurt

 

Producent: Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka"

 

 

tagi: Paryżanki , Pekpol ,