Wszystkie produkty z rodziny nimm2 to nie tylko słodka przyjemność i dobra zabawa, ale także porcja potrzebnych organizmowi witamin. Dodatkowo, od kwietnia nimm2 żujki i nimm2 żujki kwaśne zawierają aż 6 razy więcej owocowego soku.
Nimm2 żujki zostały wprowadzone przez firmę Storck na polski rynek w 2007 roku. Kolorowe cukierki mają okrągły kształt i występują w czterech owocowych smakach: pomarańczowym, cytrynowym, truskawkowym i wiśniowym. Przy okazji modyfikacji dotychczasowej receptury cukierków zmianie uległa szata graficzna torebek, która utrzymana jest obecnie w bardziej naturalnych kolorach. Na opakowaniach znajdzie się również informacja na temat zwiększonej zawartości soku owocowego w żujkach.
Opakowania konsumenckie: 90 g
Sugerowana cena detaliczna: 3,49 PLN
Opakowanie zbiorcze: 18 x 90 g
Dystrybutor: Storck Sp. z o.o.
tagi: STORCK ,
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
GK Specjał podsumowuje sukcesy i prezentuje strategię rozwoju...
Absurdów podatkowych nie brakuje...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...
W lipcu ma być gotowy projekt wspólnej polityki rolnej po...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...