Nowy Żywiec Zdrój ze Smakiem powstał z miłości krystalicznie czystej wody i smaku owoców. To udoskonalona forma znanego od lat napoju. Zmianie uległa nie tylko nazwa, ale również skład produktu. Nowy napój jest też niskokaloryczny i nie zawiera konserwantów. Jego lekki, owocowy smak to doskonała orzeźwiająca alternatywa na lato… i nie tylko.
Żywiec Zdrój ze Smakiem to produkt skierowany do tych, którzy dbają o odpowiedni poziom nawodnienia, ale czasem mają ochotę na odrobinę lekkiego, owocowego smaku. Bazą dla Żywiec Zdrój ze Smakiem jest najwyższej jakości krystaliczna woda źródlana, a delikatny smak owoców zapewni przyjemność wszystkim poszukiwaczom smaku – powiedziała Olga Woźniak, Starszy Kierownik Marki w Żywiec Zdrój S.A.
Żywiec Zdrój ze Smakiem ma nie tylko nowy, lekki smak, ale także zmienioną etykietę, która podkreśla wszystkie walory produktu i ułatwia odnalezienie na półce ulubionego wariantu.
Napój dostępny jest w dwóch pojemnościach – 1,5 l w smakach: truskawka, cytryna, jabłko i brzoskwinia oraz w oraz 0,5 l w wariancie truskawka, cytryna oraz jabłko.
Wprowadzenie na rynek nowego Żywiec Zdrój ze Smakiem wspiera kampania reklamowa w telewizji i mediach społecznościowych. Od końca czerwca w czołowych stacjach telewizyjnych oglądać można kampanię reklamową podkreślającą walory produktu, w której opowiedziana została historia miłości pomiędzy kroplą krystalicznie czystej wody a owocem.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.