Nieskategoryzowane

Nowe produkty marki własnej w Intermarche

Piątek, 17 kwietnia 2009
W związku ze wzrastającym zainteresowaniem klientów marką własną Intermarche w 2009 roku planuje poszerzyć swoja ofertę o kolejne 200 produktów z tego segmentu. W tym miesiącu w sieci  Intermarché pojawiły się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieniło szatę graficzną.

Produkty marki własnej są podzielone na produkty Classic, jak i Premium. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów .

 

Nowym produktem jest mleczko Ivoria , które zostało stworzone specjalnie na okres wiosenno - letni, o czym świadczy jego opakowanie.

 

Poszerzona o nowe produkty została gama brand-u Dąbrowski  o cztery nowe wódki smakowe . 

 

Produktów do czyszczenia zostały uzupełnione o rękawice pod marką Apta, które są wyłożone bawełnianą powłoką pozwalają jej swobodnie oddychać.

 

Gama naczyń jednorazowych TULIPE zmienia szatę graficzną opakowań. Dodatkowo podwojona została liczba kubków i talerzy w opakowaniu.

 

(MN)

tagi: intermarche , supermarkety ,