Produkty marki własnej są podzielone na produkty Classic, jak i Premium. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów .
Nowym produktem jest mleczko Ivoria , które zostało stworzone specjalnie na okres wiosenno - letni, o czym świadczy jego opakowanie.
Poszerzona o nowe produkty została gama brand-u Dąbrowski o cztery nowe wódki smakowe .
Produktów do czyszczenia zostały uzupełnione o rękawice pod marką Apta, które są wyłożone bawełnianą powłoką pozwalają jej swobodnie oddychać.
Gama naczyń jednorazowych TULIPE zmienia szatę graficzną opakowań. Dodatkowo podwojona została liczba kubków i talerzy w opakowaniu.
(MN)
tagi: intermarche , supermarkety ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...