Produkty marki własnej są podzielone na produkty Classic, jak i Premium. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów .
Nowym produktem jest mleczko Ivoria , które zostało stworzone specjalnie na okres wiosenno - letni, o czym świadczy jego opakowanie.
Poszerzona o nowe produkty została gama brand-u Dąbrowski o cztery nowe wódki smakowe .
Produktów do czyszczenia zostały uzupełnione o rękawice pod marką Apta, które są wyłożone bawełnianą powłoką pozwalają jej swobodnie oddychać.
Gama naczyń jednorazowych TULIPE zmienia szatę graficzną opakowań. Dodatkowo podwojona została liczba kubków i talerzy w opakowaniu.
(MN)
tagi: intermarche , supermarkety ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...