Problem celiakii dotyczy ok. 380 000 osób w Polsce. Oznacza to, że niemal jeden procent społeczeństwa stale przebywa na diecie bezglutenowej. Z myślą o tej grupie konsumentów, marka Goplana zdecydowała o wprowadzeniu symbolu przekreślonego kłosa, oznaczającego produkt bez glutenu, na opakowania wybranych słodyczy.
W portfolio firmy znajduje się obecnie liczna grupa produktów, które nie zawierają glutenu. Należą do nich czekolady, Krówki, karmelki oraz Rajskie Mleczko.
Wśród piętnastu czekolad dostępne są zarówno tabliczki mleczne (m.in. Biała, Biało-Czarna, Alpejska Mleczna), nadziewane (m.in. Truskawkowa, Likierowo-Truflowa, Tofii), jak i gorzkie z nadzieniem o smaku marcepanowym, karmelowym oraz kawowym.
Goplana proponuje również kilkanaście rodzajów karmelków bez zawartości glutenu. Oprócz tradycyjnych Krówek czy Kukułek, osoby z celiakią mogą spróbować dropsów miętowych lub miksu pięciu smaków oraz karmelków twardych (m.in. Minties, ICE Minties).
tagi: goplana , czekolada , słodycze , ptasie mleczko ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...