Problem celiakii dotyczy ok. 380 000 osób w Polsce. Oznacza to, że niemal jeden procent społeczeństwa stale przebywa na diecie bezglutenowej. Z myślą o tej grupie konsumentów, marka Goplana zdecydowała o wprowadzeniu symbolu przekreślonego kłosa, oznaczającego produkt bez glutenu, na opakowania wybranych słodyczy.
W portfolio firmy znajduje się obecnie liczna grupa produktów, które nie zawierają glutenu. Należą do nich czekolady, Krówki, karmelki oraz Rajskie Mleczko.
Wśród piętnastu czekolad dostępne są zarówno tabliczki mleczne (m.in. Biała, Biało-Czarna, Alpejska Mleczna), nadziewane (m.in. Truskawkowa, Likierowo-Truflowa, Tofii), jak i gorzkie z nadzieniem o smaku marcepanowym, karmelowym oraz kawowym.
Goplana proponuje również kilkanaście rodzajów karmelków bez zawartości glutenu. Oprócz tradycyjnych Krówek czy Kukułek, osoby z celiakią mogą spróbować dropsów miętowych lub miksu pięciu smaków oraz karmelków twardych (m.in. Minties, ICE Minties).
tagi: goplana , czekolada , słodycze , ptasie mleczko ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...