Problem celiakii dotyczy ok. 380 000 osób w Polsce. Oznacza to, że niemal jeden procent społeczeństwa stale przebywa na diecie bezglutenowej. Z myślą o tej grupie konsumentów, marka Goplana zdecydowała o wprowadzeniu symbolu przekreślonego kłosa, oznaczającego produkt bez glutenu, na opakowania wybranych słodyczy.
W portfolio firmy znajduje się obecnie liczna grupa produktów, które nie zawierają glutenu. Należą do nich czekolady, Krówki, karmelki oraz Rajskie Mleczko.
Wśród piętnastu czekolad dostępne są zarówno tabliczki mleczne (m.in. Biała, Biało-Czarna, Alpejska Mleczna), nadziewane (m.in. Truskawkowa, Likierowo-Truflowa, Tofii), jak i gorzkie z nadzieniem o smaku marcepanowym, karmelowym oraz kawowym.
Goplana proponuje również kilkanaście rodzajów karmelków bez zawartości glutenu. Oprócz tradycyjnych Krówek czy Kukułek, osoby z celiakią mogą spróbować dropsów miętowych lub miksu pięciu smaków oraz karmelków twardych (m.in. Minties, ICE Minties).
tagi: goplana , czekolada , słodycze , ptasie mleczko ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...