Po raz drugi z rzędu Lexus zdobył pierwsze miejsce pod względem zaufania klientów w segmencie premium w plebiscycie „Auto Dealer Roku”, organizowanym co roku przez rosyjską agencję analityczną Autostat, portal AutoMarketolog.ru i Avito Auto.
Rosja jest dla Lexusa ważnym rynkiem – w ubiegłym roku sprzedano tam ponad 24 tysiące aut tej marki, a Lexus zajął pod względem sprzedaży trzecie miejsce w segmencie premium z udziałem przekraczającym 16 procent i pierwsze miejsce pod względem sprzedaży luksusowych crossoverów i SUV-ów (ponad 20 procent). Najczęściej kupowanymi w Rosji Lexusami były właśnie crossovery RX (7848 egzemplarzy) i NX (6782 sztuki) oraz flagowy SUV LX (6402 pojazdy).
Te wyniki to z jednej strony efekt renomy, którą cieszy się Lexus ze względu na legendarną jakość i niezawodność swoich samochodów, a z drugiej wyjątkowego podejścia do klientów, mającego swe źródło w japońskiej tradycji gościnności – omotenashi: każdy klient jest traktowany jak gość w japońskim domu.
Klienci Lexusa mają do dyspozycji szereg spersonalizowanych usług, takich jak możliwość zamówienia jazdy testowej po wybranej trasie, zapisania się na przegląd przez internet, sprawdzenie przez internet historii serwisowej używanego samochodu, są też objęci programem „Help on the Road”.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.