Orzeźwiająca kampania nowej formuły Sprite i dwa nowe warianty smakowe FANTA!
Wtorek, 23 maja 2017
Już są! Wiosenne nowości od Coca-Cola zagościły na sklepowych półkach. Nowa orzeźwiająca formuła Sprite oraz dwa nowe warianty FANTA sprawiają, że rynek polskich napojów gazowanych staje się nie tylko pełny smaku, ale także nabiera wyjątkowo owocowych kolorów!
Konsumenci oczekują od marek napojów gazowanych przede wszystkim orzeźwienia i unikalnego smaku. Takie właśnie są nowe propozycje od Coca-Cola. Firma wprowadziła na rynek jeszcze bardziej orzeźwiającą formułę Sprite z obniżoną kalorycznością, a także dwa smaki FANTA – MALinna i Shokata.
Nowa orzeźwiająca formuła Sprite skierowana jest zwłaszcza do tych, którzy cenią sobie życie w zgodzie ze sobą, kreatywność i innowacyjność. Charakterystyczne dla marki połączenie cytryny i limonki daje wyjątkowo orzeźwiający smak. Dodatkowo nowa formuła Sprite ma obniżoną kaloryczność. Teraz w 100 ml napoju jest jedynie 9 kcal.
Szukając zaś odpowiedniego dla siebie owocowego smaku wśród napojów gazowanych, FANTA oferuje wachlarz możliwości! FANTA MALinna to zupełnie inna, zaskakująca FANTA, które pokazuje nowe oblicze owoców! Wyjątkowa słodycz malin i owoców leśnych sprawi, że z pewnością każdy sięgnie po nią nie raz. Z kolei FANTA Shokata swój wyjątkowy smak zawdzięcza niezwykłemu połączeniu smaku cytryny i kwiatu bzu.
Wprowadzeniu nowości przez obie marki towarzyszyć będzie intensywna kampania komunikacyjna. Hasło kampanii Sprite „Born to RFRSH” zachęca przede wszystkim do kreatywnego podejścia do życia i podejmowania ciekawych wyzwań oraz podkreśla kluczową zaletę produktu jaką jest orzeźwienie. Z kolei FANTA z hasłem „ Wkręć się do zabawy!” zachęca do wspólnej rozrywki w gronie przyjaciół, a sam produkt świetnie sprawdzi się jako kompan spotkań.
Orzeźwienie to nie tylko smak, ale także i świeże spojrzenie na pewne aspekty. Podkreśla to wyjątkowa współpraca Sprite z ikonami polskiej muzyki hip-hop – Pezetem i Małolatem. Przygotowany przez nich utwór, który można usłyszeć w najnowszej reklamie jest już hitem wśród młodszej grupy konsumentów. Marka Sprite towarzyszy także wielu wydarzeniom gamingowym. Izaako Boars – tak nazywa się drużyna Sprite, która już podbija gamingowe eventy w całej Polsce.
„Młodzieżowy dział marketingu FANTA” w składzie z Julią Wieniawą, Adamem Zdrójkowskim, Marcinem Dubielem oraz STUU podbija kanały social media zabawnymi postami zaangażowanych influencerów jako pracowników działu marketingu marki. Od początku maja marka komunikuje bowiem przejęcie przez nich działu marketingu FANTA angażując tym samym konsumentów w świat marki.
Za strategię kampanii dla obydwu marek, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann&MRM, za obsługę i kreację zaś Social Media i digital Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.