„Żabka Polska SA jest prekursorem na rynku convenience w Polsce. Kiedy 10 lat temu otwieraliśmy pierwsze sklepy - wyprzedziliśmy konkurencję. Ciągłe doskonalenie i rozwój sieci pozwala nam osiągać kolejne sukcesy i utrzymywać uzyskaną przewagę" - mówi Arkadiusz Mościński, Członek Zarządu Żabka Polska SA.
Żabki usytuowane są w całej Polsce w dużych i średniej wielkości miastach, a także - od niedawna - w miejscowościach liczących mniej niż 10 tysięcy mieszkańców. Najwięcej lokali otwartych jest w Łodzi i Poznaniu - po 94 Żabki, w Warszawie jest 70 sklepów sieci. Placówka numer 2012 w Siedlcach jest trzecim sklepem Żabka na terenie miasta.
„Nowoczesna koncepcja sprzedaży detalicznej spotkała się z uznaniem klientów. Konsekwentnie rozwijamy sieć, która zmieniła oblicze polskiego handlu" - dodaje Arkadiusz Mościński.
U podstaw budowania sieci Żabka leży przede wszystkim zapewnienie klientom komfortu w dokonywaniu zakupów. Wyrażają je strategiczne zasady sieci: blisko, szybko, wygodnie. W 2008 roku otwartych zostało 175 nowych sklepów. W 2009 roku planowane jest powiększenie sieci o kolejne 200 placówek.
W 2007 roku właścicielem Żabka Polska SA została środkowo-europejska grupa inwestycyjna Penta Investments, co zaowocowało wykorzystywaniem doświadczenia firmy na rynku czeskim. W Pradze działa już ponad 40 punktów sieci. W tym roku pojawią się pierwsze sklepy poza Pragą. Do końca roku liczba Żabek w Czechach osiągnie 100.
(TM)
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group osiągnęła 29,6 mln...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i SYNO Poland...