Nieskategoryzowane

Z FANTĄ nuda nie ma szans! Nowy konkurs dla internautów zachęca do wspólnej zabawy z FANTĄ

Piątek, 03 kwietnia 2009
2 marca w ramach kampanii „Fanta zabawa bez ograniczeń" ruszył nowy konkurs przygotowany przez markę Fanta. Konkurs zachęca młodych internautów do walki z nudą i szarością poprzez zabawę profilami w wybranych serwisach społecznościowych. Akcja jest wspierana kampanią telewizyjną oraz internetową.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki jako eksperta od dobrej zabawy i walki z nudą. Działania są realizowane głównie w internecie, gdzie możliwa jest rzeczywista interakcja z młodzieżą i wdrożenie w życie idei promowanej przez Fantę. Platforma komunikacji oprta jest o konkurs, który prowadzony jest we współpracy z 3 portalami społecznościowymi - epuls.pl, poszkole.pl, mojageneracja.pl i potrwa 5 tygodni. Zadaniem uczestników jest upiększenie swoich profili osobowych, spośród których internauci co tydzień będą wybierać 5 najciekawszych. Pod koniec konkursu spośród 60 profili wyłonieni zostaną zwycięzcy, którzy zgarną atrakcyjne nagrody takie jak: laptopy Packard Bell, słuchawki Reloop. Nagrodą główną będzie promocja własnego profilu wśród użytkowników danej społeczności dzięki czemu zwycięzcy staną się prawdziwymi gwiazdami na swoich serwisach

 

Nowy spot FANTY, będący kontynuacją kampanii Play z ubiegłego roku, przedstawia świat animowanych postaci reprezentujących kluczowe dla marki wartości. Bohaterem spotu jest Tristan, który za pomocą Fanty zmienia szare, nudne i mechaniczne otoczenie w pełną kolorów i życia imprezę, postaci go otaczające stają się barwne i wesołe. Przenosząc tę ideę w świat internetu Tristan pokazuje jakie możliwości upiększania swojego profilu daje teraz FANTA. Po wejściu na ekran rozgląda się, otwiera butelkę FANTY, a bąbelki zmieniają nieciekawy profil portalu społecznościowego w tętniący życiem i atrakcyjny dla wszystkich, pełen kolorów i animacji  W tle pojawiają się równocześnie dwie inne postaci Todd oraz Anne, znane z zeszłorocznej komunikacji, które dodatkowo wzbogacają odmieniony przez Fantę świat. Lektor dodaje: "Zmień swoją stronkę nie do poznania i zgarnij super nagrody! FANTA zabawa bez ograniczeń". 

 

„Bohaterowie świata FANTY napotykają na bariery stawiane przez surowe i standardowe mechanizmy działania, które przeszkadzają naszym bohaterom w dobrej zabawie i spędzaniu wolnego czasu w ulubiony sposób. Energia i pomysłowość, jaką czerpią z FANTY, pozwala im pokonać te ograniczenia i być sobą. Teraz dzięki FANCIE mogą upiększyć swój profil, wyróżnić się wśród innych łamiąc sztucznie ustalone zasady i bawić się bez żadnych ograniczeń" - mówi Izabela Dąbrowska, młodszy kierownik marki Fanta w Coca-Cola Poland Services.

 

 

FANTA to marka innowacyjna, kojarząca się z zabawą i radością. Kampania „FANTA-PLAY" z 2008 roku stała się przełomem w komunikacji napojów gazowanych dzięki zupełnie nowej stylistyce. Rysunkowe postaci stały się bardzo popularne wśród młodzieży i zyskały wielu sympatyków. Aktywacja kampanii komunikacyjnej „FANTA-PLAY" jest skierowana do osób otwartych, lubiących przebywać w gronie znajomych, przy czym lubiących się w tym gronie wyróżniać.

 

FANTA gości na polskim rynku już od wielu lat. Stała się w tym czasie synonimem zabawy wśród młodzieży. Główną grupą docelową FANTY są żyjący intensywnie młodzi ludzie        w wieku 12-18 lat. Chcą mieć „fun" ze wszystkiego co robią i dzielić się tym ze swoimi rówieśnikami.

 

Spot, przygotowany przez agencję Publicis, będzie emitowany w wersji 30 sekundowej m.in. w TVN, TVN7, Polsacie i TV4. Można go zobaczyć także na stronie internetowej http://www.fanta.pl/ 

tagi: Fanta ,