Aby wziąć udział w promocji wystarczy przesyłać poprzez www lub SMS-em kody spod nakrętek promocyjnych butelek. Przy odrobinie szczęścia można wygrać szaloną przygodę w USA, na którą będzie można zabrać jeszcze trójkę swoich bliskich przyjaciół. Atrakcje, które czekają na uczestników eskapady to m.in. imprezowa noc w klubach Los Angeles, surfing i nurkowanie w Malibu i Santa Monica, przelot helikopterem, a także spływ łodzią pontonową w Wielkim Kanionie w Kolorado.
„Punktem wyjścia do przygotowania koncepcji kampanii promocyjnej Coca-Coli ZERO było pragnienie konsumentów - powrót do czasu dzieciństwa, który był dla nas okresem beztroski i swobody. Czasem, kiedy nie narzekaliśmy na brak energii, ale raczej doskwierał nam brak mozliwości finansowych. Coca-Cola Zero daje dziś swoim konsumentom szanse powrotu, chociaż na chwilę, do tamtego czasu nieograniczonej wolności."- powiedział Szymon Michalik, kierownik marki Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.
Promocja konsumencka otrzymała wsparcie w postaci kampanii reklamowej, która obejmuje spoty w telewizji oraz działania w internecie. Pomysł na spot promocyjny kampanii został oparty na konwencji komiksu, który przenika do rzeczywistości. Czterech mężczyzn wyrusza na podbój USA. Mają przed sobą do zdobycia kasyna, plaże, nocne kluby. Zwycięzca wraz z przyjaciółmi ma szansę „zabawić się jak nigdy przedtem". Spot kampanii Coca-Coli ZERO będzie emitowany w wersji 30 sekundowej m.in. w TVN, TV7, POLSAT, TV4, Discovery i Animal Planet. Można go zobaczyć także na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis, koncepcję działań on-line przygotował K2 Internet SA, a za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania PR realizuje Edelman Polska. Po stronie Klienta projekt prowadzi Szymon Michalik, Brand Manager Coca-Cola Zero oraz Anna Solarek, Starszy Specjalista ds komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland Services.
Coca-Cola ZERO jest marką, która odniosła niezwykły sukces. Została wprowadzona na polski rynek w kwietniu 2008 r. i w przeciągu niecałego roku przewyższyła kilkukrotnie planowane wyniki.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie http://www.cokezero.pl/
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....