Advertisement

Nieskategoryzowane

Nowa kampania reklamowa piwa Tatra

Piątek, 03 kwietnia 2009
13 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa piwa „Tatra", należącego do Grupy Żywiec. Swoim zasięgiem obejmuje największe ogólnopolskie stacje telewizyjne, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów Telewizję Publicznej i Polsatu. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki. Jest to pierwsza nowa kampania telewizyjna marki z portfela Grupy Żywiec w 2009 r.

Reklama jest czytelną dla konsumentów opowieścią o świecie prostych, męskich wartości, którym rządzą przejrzyste reguły. Przedstawia surową i jednocześnie majestatyczną naturę, z którą żyją w harmonii bohaterowie reklamy - góral o nieugiętym charakterze i jego przyjaciel, pies. Film ilustruje ich wzajemne zaufanie, przyjaźń i szacunek, czyli cechy cenione przez smakoszy „Tatry" najbardziej. Kampania piwa „Tatra" potrwa kilka miesięcy.

tagi: Tatra , Grupa Żywiec , Kampania ,