Reklama jest czytelną dla konsumentów opowieścią o świecie prostych, męskich wartości, którym rządzą przejrzyste reguły. Przedstawia surową i jednocześnie majestatyczną naturę, z którą żyją w harmonii bohaterowie reklamy - góral o nieugiętym charakterze i jego przyjaciel, pies. Film ilustruje ich wzajemne zaufanie, przyjaźń i szacunek, czyli cechy cenione przez smakoszy „Tatry" najbardziej. Kampania piwa „Tatra" potrwa kilka miesięcy.
tagi: Tatra , Grupa Żywiec , Kampania ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...