Na www.desperadosbeer.pl marka „Desperados" ogłosiła konkurs, w którym można wygrać bilety na występy „Stomp" w całej Polsce. Wystarczy za pośrednictwem strony dodać zdjęcie wspólnej zabawy z „Desperados". Więcej informacji i regulamin na http://www.desperadosbeer.pl/ w zakładce „Konkurs"
„Sponsorując cykl występów <Stomp> chcemy dotrzeć do młodych dorosłych, którzy cenią energię, niekonwencjonalność, muzykę i dobry smak" - mówi Anna Bizoń, Marketing Manager Specjalności Piwnych Grupy Żywiec S.A. O swoim wsparciu „Stomp" marka informuje przy wykorzystywaniu materiałów i spotów telewizyjnych (m.in. MTV, VIVA). Grupą docelową komunikacji są osoby dorosłe z przedziału wiekowego 18-24 lata.
W maju ub. roku „Desperados" zasłynął unikalną, dwumiesięczna kampanią wizerunkowi. Akcja była oparta na eventach, podczas których najlepsi polscy graficiarze tworzyli w centrach handlowych trójwymiarowe obrazy z logo „Desperados". Wykorzystane graffiti 3D przedstawiają wyłaniającą się z pękniętego chodnika butelkę piwa „Desperados" wraz z jaszczurką, która jest ikoną marki, oraz hasłem reklamowym: „Smak piwa, dzikość tequili".
„Desperados" to pierwsze na świecie piwo o smaku tequili. To prawdziwe piwo premium najwyższej jakości. Zaskakujący, egzotyczny i orzeźwiający smak zamknięty został w unikalnej butelce z białego szkła, przyozdobionej symbolami Meksyku - kraju, skąd tequila pochodzi. „Desperados" jest dostępny w 35. krajach na świecie. Od niedawna także w Polsce w nowej atrakcyjnej cenie. „Desperados" jest oferowany w bezzwrotnych butelkach 400 ml i trójpakach 3 x 400ml. Zawartość ekstraktu 15,3% wag., zawartość alkoholu 6% obj.
„Stomp" to brytyjski zespół, który swoimi zdolnościami do improwizacji muzycznej zdobył uznanie publiczności na całym świecie. Składają się na niego wirtuozi niezwykłej muzyki, którzy w unikalnie energetyzujący sposób wykorzystują przedmioty codziennego użytku do generowania dźwięków. Dzięki energii i eksperymentom dźwiękowym tworzony przez nich performance należy do najbardziej unikalnych i zaskakujących zjawisk w historii muzyki. Po ich występie przedmioty przestaną być „zwykłymi" i „codziennymi", a okażą się ukrytymi instrumentami muzycznymi z dużym potencjałem. Widowisko „Stomp" uhonorowano wieloma nagrodami m.in. Obie Award, statuetką „Najbardziej Wyjątkowe Przeżycie Teatralne" czy Olivier Award za Najlepszą Choreografię. Film o „Stomp" otrzymał nagrodę podczas festiwalu filmowego w Cannes a także dostał nominację do Oskara.
tagi: Desperados ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...