Nieskategoryzowane

„Najwarzywniejszy" sponsor programów

Piątek, 03 kwietnia 2009
Z początkiem marca rozpoczęła się telewizyjna kampania uniwersalnej przyprawy do potraw marki Warzywko. Celem miesięcznej kampanii sponsoringowej było budowanie wizerunku Warzywka jako przyprawy uniwersalnej o mocno warzywnym smaku. Spot kładł nacisk właśnie na tę cechę charakterystyczną produktu podkreślając ją w haśle głównym „Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni".

Emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano na cały marzec 2009 r. Filmy pojawiły się na antenie popularnych stacji telewizyjnych towarzysząc takim programom jak: Kulisy M jak Miłość (TVP2), Prognoza Pogody (Polsat), Detektywi i W11 (TVN) oraz Pogoda (TVN Meteo). Marka Warzywko jest także sponsorem nowego w ramówce TVN Style magazynu zdrowotnego zatytułowanego „Cała prawda o jedzeniu".

 

Planowaniem i zakupem czasów antenowych zajął się dom mediowy Starcom. Kreację kampanii wykonała agencja reklamowa Just - art director Małgorzata Gontarczuk i account manager Paweł Grzybowski. Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Graffiti Film. Działania PR dla marki Warzywko prowadzi agencja Effective Public Relations.

 

Warzywko to odpowiednio wyważona kompozycja suszonych warzyw pochodzących z polskich pól: marchwi, cebuli, liści selera, natki pietruszki, papryki, pomidorów, najlepszych przypraw i soli. Jako najbardziej warzywna przyprawa uniwersalna pomaga przyrządzać potrawy, których naturalny, domowy smak i delikatny aromat przypadnie do gustu całej rodzinie.

tagi: Warzywko , kampania ,