Emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano na cały marzec 2009 r. Filmy pojawiły się na antenie popularnych stacji telewizyjnych towarzysząc takim programom jak: Kulisy M jak Miłość (TVP2), Prognoza Pogody (Polsat), Detektywi i W11 (TVN) oraz Pogoda (TVN Meteo). Marka Warzywko jest także sponsorem nowego w ramówce TVN Style magazynu zdrowotnego zatytułowanego „Cała prawda o jedzeniu".
Planowaniem i zakupem czasów antenowych zajął się dom mediowy Starcom. Kreację kampanii wykonała agencja reklamowa Just - art director Małgorzata Gontarczuk i account manager Paweł Grzybowski. Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Graffiti Film. Działania PR dla marki Warzywko prowadzi agencja Effective Public Relations.
Warzywko to odpowiednio wyważona kompozycja suszonych warzyw pochodzących z polskich pól: marchwi, cebuli, liści selera, natki pietruszki, papryki, pomidorów, najlepszych przypraw i soli. Jako najbardziej warzywna przyprawa uniwersalna pomaga przyrządzać potrawy, których naturalny, domowy smak i delikatny aromat przypadnie do gustu całej rodzinie.
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...