Nieskategoryzowane

Rodziynka już w ponad 200 supermarketach Carrefour Express

Piątek, 03 kwietnia 2009
0d 4 marca pogram lojalnościowy Rodziynka obejmuje kolejne 98 supermarketów Carrefour Express w Polsce. Obecnie lojalni klienci już 202 supermarketów sieci mogą gromadzić punkty za zakupy i wybierać spośród atrakcyjnych prezentów. Z okazji wdrożenia programu sklepy Carrefour Express przygotowały ciekawe promocje i animacje dla klientów.  

Program Rodziynka to wartość dodana dla Klientów, regularnie odwiedzających sklepy Carrefour Express - przy każdych zakupach kupujący zbierają punkty, które potem mogą wymienić na: prezenty ze specjalnego katalogu, bony rabatowe bądź doładowania w sieci MOVA.

 

Przystąpienie do programu jest bezpłatne i opiera się na prostych i czytelnych dla wszystkich zasadach. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości kupionych produktów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup artykułów marki własnej Carrefour, a także produktów będących na promocji w danym miesiącu. Dla wygody klientów, do karty podstawowej Rodziynka są dołączane dwie karty breloczki, które można rozdać bliskim - to rozwiązanie pozwala gromadzić punkty na wspólnym koncie.

 

Oferta nagród jest niezwykle szeroka, dzięki czemu każdy uczestnik programu z pewnością znajdzie coś dla siebie. Największą popularnością cieszą się takie prezenty jak zestawy talerzy, szklanek i kieliszków oraz gra domino. Klienci mogą odebrać najdroższe prezenty, warte 5000 punktów, już po dziewięciu miesiącach regularnego robienia zakupów dla czteroosobowej rodziny.

 

Specjalnie dla klientów Carrefour uruchomił także w marcu stronę internetową http://www.rodziynka.pl/, za pośrednictwem której klienci będą mogli zapisać się do programu, sprawdzać ofertę i stan punktów na swoim koncie. W przyszłości strona Rodziynki ma być platformą służącą do komunikacji z Klientami drogą e-mailową.

 

Program Rodziynka to pierwszy na polskim rynku supermarketów program lojalnościowy, który został uruchomiony 8 listopada 2006 roku. Projekt Rodziynka powstał w oparciu o międzynarodowe doświadczenia Grupy Carrefour, a jego zasady - zaadoptowane do oczekiwań najbardziej wymagających polskich klientów - zostały opracowane na podstawie trwających blisko dwa lata szczegółowych badań. Do tej pory do programu Rodziynka przystąpił już ponad milion klientów.

tagi: Carrefour ,