Nowy kleik BoboVita ma nową, atrakcyjną, spójną z kaszkami BoboVita szatę graficzną. Jednak aby produkt był z łatwością rozpoznawalny na półce, niebieski kolor opakowania pozostaje bez zmian. Cena brutto to ok. 4 zł za opakowanie 170 g. Nowe kleiki BoboVita będą dostępne zarówno w handlu nowoczesnym i tradycyjnym. Planowane są działania wspierające w Internecie oraz materiały wysyłane do rodziców. Za kreację opakowań odpowiada Agencja LOEWY. Działania Public Relations prowadzi ALERT MEDIA Communications.
„Staramy się wciąż zaskakiwać nowościami naszych konsumentów i wychodzić do nich z coraz bardziej atrakcyjną, także wizualnie, ofertą. Wierzymy, że nowe opakowanie dobrze znanego i lubianego przez dzieci i mamy kleiku, sprawi, że jeszcze chętniej będą sięgały po ten bardzo ważny w diecie dziecka produkt" - powiedziała Małgorzata Romanowska, kierownik produktu, NUTRICIA Polska.
Kleik może być pierwszym posiłkiem niemlecznym podawanym w formie półpłynnej, może być także dodawany do mleka (mamy lub modyfikowanego), a także służyć do zagęszczania posiłków. Z badań wiemy, że kleik najczęściej przygotowywany jest jako dodatek do mleka, lecz znaczna grupa badanych przygotowuje go bez żadnych dodatków. Ważną dla zabieganych mam zaletą kleiku jest jego błyskawiczne przygotowanie, bowiem wystarczy dodać do niego odrobinę wody.
Kleik ryżowy jako produkt naturalnie bezglutenowy może stanowić bezpieczny składnik jadłospisu niemowlęcia po 4. miesiącu życia. Ze względu na swój łagodny smak i delikatną konsystencję szybko przypada do gustu maluchom i ułatwia im przejście z diety wyłącznie mlecznej do bardziej urozmaiconych, stałych posiłków. Produkt jest w pełni bezpieczny, bowiem składa się w 100 proc. z mąki ryżowej. Każda porcja kleiku pokrywa aż w 50 proc. zapotrzebowanie na witaminę B1, niezbędną do prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego.
Z myślą o najmłodszych kleik BoboVita jest przygotowany zgodnie z wymaganiami programu „Żywienie z myślą o przyszłości", stworzonego przez ekspertów firmy NUTRICIA, którego celem jest pomoc rodzicom w wyborze najlepszego sposobu żywienia dziecka od pierwszych miesięcy życia, a także kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych na przyszłość. To dlatego na opakowaniu kleiku BoboVita znajdują się informacje „Czy wiesz, że...", które zawierają ciekawostki związane z tematyką żywienia dzieci po 4. miesiącu. Więcej informacji o programie „Żywienie z myślą o przyszłości" oraz o wszystkich produktach BoboVita znaleźć można na nowej stronie http://www.bobovita.com.pl/.
NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach - od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), przez wspierające naturalne siły obronne organizmu kaszki Bebilon, po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita), w której są m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, herbatki ziołowe i owocowe, musy owocowe i ciasteczka Chrupaczki.
tagi: kleik , dziecko , nutricia , ryżowy ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...