Złoty Paragon

Partnerzy VII edycji konkursu Złoty Paragon 2017

Środa, 05 kwietnia 2017
Partnerzy VII edycji konkursu oraz Gali "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich"

PARTNERZY STRATEGICZNI



InsERT.jpg

InsERT jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla biznesu. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał ponad 630 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia.

Oferta Insertu obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu sprzedaży i gospodarki magazynowej, w tym e-handlu, po programy z zakresu księgowości i finansów oraz rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac. Najbardziej popularne systemy Insertu to: Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Gratyfikant nexo, Gestor nexo, Subiekt 123, systemy linii InsERT GT, vendero oraz ERP Navireo.


*   *   *   *   *


logo_Modern_Expo_RGB.jpg


Modern-Expo Group to przedsiębiorstwo holding, wiodący producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla sektora retail w Europie. Firma powstała w 1993 r. Jej odziały są zlokalizowane w Lublinie, Łucku, Londynie, Moskwie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie oraz Dubaju. Zakłady produkcyjne firmy znajdują się w Łucku, Dniepropetrowsku oraz Witebsku. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 112 000 m2. Aktualnie firma finalizuje budowę czwartej fabryki w strefie ekonomicznej w Lublinie. Obecnie spółka zatrudnia ponad 2500 osób.

Oferta Modern-Expo Group obejmuje zaawansowane, nowoczesne i kompleksowe rozwiązania dla handlu detalicznego, m.in.: regały handlowe, regały wysokiego składowania, boksy kasowe, rozwiązania dla magazynów, wyposażenie ze stali nierdzewnej, POS, terminale paczkowe oraz wyposażenie chłodzące. Modern Expo Group współpracuje z największymi światowymi firmami, m.in.: Nestle S.A., Groupe Auchan, PepsiCo, Metro Group, British American Tobacco, Rewe Group, Carrefour, Mars, Gazprom, Mondelēz International, McDonald’s. Produkty Modern Expo Group są dystrybuowane do ponad 65 krajów.

Działalność firmy jest doceniana w licznych plebiscytach i konkursach o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim.  W 2016 r. Modern-Expo Group otrzymało tytuł Lidera Usług wśród MSP w regionie lubelskim w rankingu „Polska Firma Przyszłości". W tym samym roku firma otrzymała również wyróżnienie w Programie Promocji Firm „Business Excellence 2016” w kategorii: eksporter i promotor regionu za granicą. Modern-Expo może pochwalić się również I miejscem w kategorii: Najlepszy dostawca mebli sklepowych w konkursie „Perła Rynku FMCG 2011”, organizowanym przez ogólnopolski magazyn Wiadomości Handlowe, wyróżnieniem w konkursie Perły Rynku FMCG 2012 oraz wyróżnieniem w konkursie Perła Roku FMCG 2014 Wybór Detalistów.

Niewątpliwie sukces firmy nie byłby możliwy bez doskonałej organizacji pracy, inwestowania w rozwój pracowników oraz dbałości o najwyższą jakość oferowanych produktów i usług. Modern Expo Group stara się cały czas inwestować w nowoczesne, wysoce wydajne technologie produkcyjne, aby oferować produkty o najwyższej jakości zgodne z międzynarodowymi standardami, a jednocześnie
w bardzo atrakcyjnych cenach. W planach firmy są kolejne kontrakty o zasięgu globalnym i osiągnięcie pozycji światowego lidera w  produkcji i dostarczaniu nowatorskich rozwiązań dla sektora retail.


PARTNERZY



isocoated2_trnd_weiss.png


Od 2005 roku trnd pomaga markom i producentom aktywizować ukrytą siłę wielu grup konsumentów, która może zostać z korzyścią wykorzystana przez markę we własnych działaniach marketingowych. Do zbudowania świadomości produktu (Word-of-Mouth/Online-Buzz), do stworzenia i pozycjonować treści w mediach społecznościowych (Content-Marketing) oraz by razem z konsumentami współtworzyć i rozwijać nowe produkty (Co-Creation).

trnd powstało w 2005 roku w Niemczech. Obecnie zatrudnia ponad 200 osób, dzięki którym do tej pory powstało ponad 1.100 kampanii Collaborative Marketing na 18 europejskich rynkach w: Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Belgii, Grecji, Holandii, we Włoszech, na Węgrzech, w Czechach, Szwecji, Finlandii i Słowacji.
trnd jest częścią TERRITORY (Grupa Bertelsmann), będącego Europejskim liderem w dziedzinie content communication.

Do grupy wieloletnich klientów trnd należą firmy z różnych sektorów, m. in. Procter & Gamble, Zott, Henkel, Nestlé, Philips, Samsung, czy L’Oréal.


*   *   *   *   *

LOGOs__oneczna_t__ocznia_RGB_10_cm.jpg


Słoneczna Tłocznia jest producentem naturalnie mętnych soków NFC klasy Premium. Soki tłoczone są z owoców i warzyw, bez jakikolwiek dodatków, nigdy z koncentratu. Są nieklarowane, bez dodatku konserwantów, cukru i wody. Charakteryzują się bogatym aromatem oraz naturalną mętnością, a barwa soku zbliżona jest do barwy owoców i warzyw.

Soki dostępne w różnych pojemnościach, w kilkunastu wariantach smakowych. W swojej ofercie mam duże, rodzinne opakowania o pojemności 5l i 3l, w których kranik VITOP umożliwia wielokrotne dozowanie soku, bez dostępu powietrza do wewnątrz opakowania. A wkładka podnosząca Bag-in-Box pozwala na dogodne dozowanie produktu. Dotyczy to szczególnie małych dzieci, dla których samodzielne nalewanie soku stanowi formę zabawy.

W drugiej połowie 2016 roku firma wyszła z propozycją soków jednosmakowych, w poręcznych opakowaniach 750ml. Ideą było dowolne miksowanie produktów i tworzenie swoich ulubionych smaków. W tym segmencie ma trzy smaki z wyjątkowych polskich jabłek (Szampion, Piękna z Boskoop oraz Ligol). Trzy propozycje dla prawdziwych koneserów –  aronia, wiśnia, porzeczka. Oraz dwa cytrusy – pomarańcza i mandarynka.

Kolejny krok to sześć unikalnych smaków rozlewanych w butelkach 500ml wyposażonych w barierę ochronną, która skutecznie zabezpiecza sok przed szkodliwym działaniem światła. Tu niezwykle udane kompozycje, jak m.in.: sok z jabłek i malin oraz sok z pomarańczy i marchwi.
Najnowszym produktem są butelki soku 250ml w 3 smakach: jabłkowym, gruszek i jabłek oraz pomarańczy i jabłek.
Produkty są wielokrotnie doceniane i nagradzane wieloma wyróżnieniami, m.in. Teraz Polska, Created in Poland Superbrands, Laur Konsumenta, “Dobry produkt – wybór ekspertów” w kategorii Jakość produktu przyznany przez Portal Spożywczy i Wiadomości Handlowe, Superprodukt Świata Kobiety.


*   *   *   *   *

PVA_500.jpg


Stowarzyszenie Polska Wódka – Polish Vodka Association jest organizacją skupiającą producentów wyrobów spirytusowych oraz firmy, organizacje oraz instytucje powiązane z branżą spirytusową. Głównym celem Stowarzyszenia Polska Wódka jest wspieranie i ochrona wizerunku wyrobów spirytusowych produkowanych w Polsce, zarówno w kraju i za granicą. Za nieodłączny element działań w tym kierunku uważamy inicjatywy ukierunkowane na wzmacnianie kultury odpowiedzialnego spożywania wyrobów spirytusowych.

Stowarzyszenie Polska Wódka podejmuje szerokie działania informacyjne, edukacyjne i promocyjne na temat definicji Polskiej Wódki/Polish Vodka, która obowiązuje od stycznia 2013 r. Od ponad czterech lat „Polską Wódką/Polish Vodka” można nazywać jedynie wódkę wyprodukowaną na terytorium Polski z tradycyjnych polskich zbóż: żyta, jęczmienia, owsa. pszenicy, pszenżyta albo ziemniaków, uprawianych w Polsce.

Stowarzyszenie Polska Wódka jest organizacją otwartą dla osób, firm i organizacji stawiających sobie za cel ochronę wartości związanych z polskim przemysłem spirytusowym.



tagi: złoty paragon , konkurs , gala , fmcg , spożywka , kosmetyki ,