Lista produktów zawiera wszystkie bestsellery z kategorii warzyw, zup i mieszanek warzywnych, m.in. Marchewkę kostkę, Zupę wiosenną czy Włoszczyznę w paskach. „Rozwój tej kategorii, to po sukcesie sprzedażowym naszych warzyw z wartością dodaną, kolejny krok na drodze rozwoju FRoSTY. Zainwestowaliśmy w modernizację linii produkcyjnej, aby dostarczyć konsumentom produkty wysokiej jakości, której gwarantem od lat jest marka FRoSTA." - mówi dyrektor sprzedaży firmy, Paweł Wojciechowski.
Dla całej linii Agencja reklamowa Papagayo stworzyła eleganckie opakowania, w nowoczesnej szacie graficznej, które mają podkreślać wysoką jakość produktów i odróżniać je od wyrobów konkurencji.
Przez pierwsze miesiące najważniejszym celem będzie zbudowanie jak najszerszej dystrybucji oraz znajomości FRoSTY jako marki oferującej nie tylko ryby, ale także warzywa mrożone i dlatego na początku kategoria warzyw FRoSTA otrzyma silne wsparcie w miejscach sprzedaży (degustacje, animacje, wobblery).
tagi: frosta , marchewka , kostka , zupa , mieszanka ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...