Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca.
Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.
Dostrzegając te trendy, marka Heineken wprowadza produkt, który wpisuje się w zmieniające się zwyczaje konsumentów i tworzy nową w Polsce kategorię. Heineken 3 (dostępny w butelkach 500 ml) zawiera tylko 3,3 proc. alkoholu, co czyni go unikalną pozycją na naszym rynku. Trafi do wszystkich kanałów sprzedaży i w sezonie będzie wspierany szeroką komunikacją.
- To nowe rozwiązanie, które dzięki niższej zawartości alkoholu otwiera przed konsumentami nowe piwne okazje. Jest idealnym wyborem dla osób aktywnych, które chcą korzystać z życia, cieszyć się każdą chwilą, a jednocześnie utrzymywać dobrą formę i podejmować świadome decyzje – podkreśla Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken.
Wariant Heinekena urozmaici chwile relaksu po pracy, gdy można oddać się ulubionym męskim hobby albo przy piwie obejrzeć mecz z kolegami, nawet gdy następnego dnia czekają zobowiązania. Sprawdzi się też podczas spotkań z przyjaciółmi, czy do posiłków w trakcie dnia, gdy przed nami jeszcze kolejne obowiązki. To propozycja dla mężczyzn, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów.
Dając konsumentom nowe możliwości Heineken po raz kolejny potwierdza swój innowacyjny charakter. W poprzednich latach marka kształtowała piwne zwyczaje Polaków wprowadzając m.in. 5-litrowe draught kegi czy system Extra Cold, pozwalający serwować piwo w temperaturze nawet poniżej 0 stopni Celsjusza. Heineken 3 otwiera kolejny rozdział w działaniach marki na naszym rynku.
Planowaniem i zakupem mediów dla marki Heineken zajmuje się dom mediowy MediaVest, wsparcie PR zapewnia Roots PR.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.