Mechanizm promocji jest następujący: kupując, co najmniej jeden kilogram bananów Chiquita
i wysyłając dowód zakupu wraz z kopertą konkursową (dostępną przy stoisku
z bananami lub na stronie www.chiquita.pl), otrzymasz gwarantowaną nagrodę - unikalną książkę kucharską z przepisami na egzotyczne potrawy z pełnych tropikalnego smaku bananów Chiquita (pierwsze 4 tys. osób). Do książki kucharskiej dołączona będzie zdrapka, dająca szansę wygrania nagrody głównej - Vouchera w wysokości 20 000 zł na wymarzoną egzotyczną wycieczkę, do zrealizowania w biurze podróży. Akcja trwa od 17 kwietnia do 14 maja 2009 r.
W promocji wezmą udział sieci handlowe: Real, Auchan, Eko, Marcpol, Alma Market, Piotr
i Paweł, Stokrotka i Chata Polska.
Promocja zostanie wsparta przez ogólnopolską kampanię radiową w stacjach: RMF FM, ZET
i ESKA. Planowana jest także kampania prasowa w „Gali" oraz „Chwili dla Ciebie".
Za przygotowanie komunikacji promocji oraz kreacji zarówno w zakresie BTL jak i ATL odpowiada agencja Ogilvy Action, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy BrandConnection, a działania PR dla promocji prowadzi agencja Edelman Polska.
Szczegółowe informacje o promocji, porady na temat zdrowia i urody, a także przepisy na przysmaki z bananami Chiquita - dostępne będą na stronie http://www.chiquita.pl/
tagi: chiquita , banany , promocja , przygoda ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....