Mechanizm promocji jest następujący: kupując, co najmniej jeden kilogram bananów Chiquita
i wysyłając dowód zakupu wraz z kopertą konkursową (dostępną przy stoisku
z bananami lub na stronie www.chiquita.pl), otrzymasz gwarantowaną nagrodę - unikalną książkę kucharską z przepisami na egzotyczne potrawy z pełnych tropikalnego smaku bananów Chiquita (pierwsze 4 tys. osób). Do książki kucharskiej dołączona będzie zdrapka, dająca szansę wygrania nagrody głównej - Vouchera w wysokości 20 000 zł na wymarzoną egzotyczną wycieczkę, do zrealizowania w biurze podróży. Akcja trwa od 17 kwietnia do 14 maja 2009 r.
W promocji wezmą udział sieci handlowe: Real, Auchan, Eko, Marcpol, Alma Market, Piotr
i Paweł, Stokrotka i Chata Polska.
Promocja zostanie wsparta przez ogólnopolską kampanię radiową w stacjach: RMF FM, ZET
i ESKA. Planowana jest także kampania prasowa w „Gali" oraz „Chwili dla Ciebie".
Za przygotowanie komunikacji promocji oraz kreacji zarówno w zakresie BTL jak i ATL odpowiada agencja Ogilvy Action, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy BrandConnection, a działania PR dla promocji prowadzi agencja Edelman Polska.
Szczegółowe informacje o promocji, porady na temat zdrowia i urody, a także przepisy na przysmaki z bananami Chiquita - dostępne będą na stronie http://www.chiquita.pl/
tagi: chiquita , banany , promocja , przygoda ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...