Jedna z czołowych marek firmy Hoop Polska, Arctic, przeszła wiele zmian. Produkt dostał nowoczesne i dynamiczne logo, w które wpisany jest kryształ - nowy symbol marki. Na nowej etykiecie Arctica smakowego pojawiają się również motywy roślinne i owocowe, nawiązujące do smaku. Zmieniły się także butelki - mają nowy okrągły kształt i nowe kolory. W półlitrowych butelkach z wodą niegazowaną zastosowano nowoczesne zamknięcie, typu „sport cap".
Nowa woda Arctic będzie wydobywana ze źródła wysokiej jakości Arctic Plus.
Woda Arctic została przebadana w prestiżowym szwajcarskim laboratorium
o ponad stuletniej tradycji - Labor Veritas, zrzeszonym w międzynarodowym stowarzyszeniu ILAC (International Laboratory Accreditation Cooperation) i otrzymała poświadczenie jej wysokiej jakości.
Nasza grupa docelowa to młode dynamiczne kobiety z dużych miast, niezależne, pewne siebie i kreatywne. Szukają nowych rozwiązań i nowej drogi do szczęścia i satysfakcji, żyją po swojemu - mówi Berenika Dumas, Brand Manager Hoop Polska - Patrzymy na Polki w nowy sposób, zmianami podkreśliliśmy jeszcze bardziej dynamiczny i kobiecy charakter naszej marki, bliski naszym konsumentkom..
tagi: woda , mineralna , smakowa ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...