Jedna z czołowych marek firmy Hoop Polska, Arctic, przeszła wiele zmian. Produkt dostał nowoczesne i dynamiczne logo, w które wpisany jest kryształ - nowy symbol marki. Na nowej etykiecie Arctica smakowego pojawiają się również motywy roślinne i owocowe, nawiązujące do smaku. Zmieniły się także butelki - mają nowy okrągły kształt i nowe kolory. W półlitrowych butelkach z wodą niegazowaną zastosowano nowoczesne zamknięcie, typu „sport cap".
Nowa woda Arctic będzie wydobywana ze źródła wysokiej jakości Arctic Plus.
Woda Arctic została przebadana w prestiżowym szwajcarskim laboratorium
o ponad stuletniej tradycji - Labor Veritas, zrzeszonym w międzynarodowym stowarzyszeniu ILAC (International Laboratory Accreditation Cooperation) i otrzymała poświadczenie jej wysokiej jakości.
Nasza grupa docelowa to młode dynamiczne kobiety z dużych miast, niezależne, pewne siebie i kreatywne. Szukają nowych rozwiązań i nowej drogi do szczęścia i satysfakcji, żyją po swojemu - mówi Berenika Dumas, Brand Manager Hoop Polska - Patrzymy na Polki w nowy sposób, zmianami podkreśliliśmy jeszcze bardziej dynamiczny i kobiecy charakter naszej marki, bliski naszym konsumentkom..
tagi: woda , arctic,smakowy , gazowana , niegazowana,mineralna ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...