Advertisement

Nieskategoryzowane

Patrycja Giurko objęła stanowisko Category Managera w Hoop Polska.

Czwartek, 26 marca 2009
Patrycja Giurko dotychczas odpowiadająca za tworzenie strategii marek Jupi i Jupik na czterech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim, objęła stanowisko Category Managera marek Hoop Cola oraz R20 w Hoop Polska.

Patrycja Giurko jest związana ze spółką Kofola (do której należy Hoop Polska Sp. z o.o.) od maja 2007 roku. Jako Brand Manager, a później Senior Brand Manager, marek dziecięcych zajmowała się marką Jupik - tworzeniem jej strategii, wprowadzaniem na rynek, działaniami ATL i BTL oraz nadzorowała przygotowanie serwisu społecznościowego dla dzieci www.jupik.com. Była także odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój strategii marketingowej wody smakowej dla dzieci -  Jupik Aqua.

 

Patrycja Giurko jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Swoją karierę zaczynała w dziale marketingu w firmie Unilever S.A., w kategorii środków higieny jamy ustnej. W ciągu pięciu lat pracy awansowała na pozycję Brand Managera CEE Innovation Centre. Następne dwa lata pracowała dla firmy Henkel Bautechnik. W kwietniu 2005 roku objęła stanowisko Brand Managera w firmie Mieszko S.A., w której zarządzała marką Zozole.

tagi: Jupik , Hoop ,