Po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie, Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew. W jego nowej odsłonie piwo miksuje się z tak lubianym w Polsce smakiem śliwki.
Tegoroczna nowość Grupy Żywiec to unikalna na polskim rynku propozycja, łącząca piwo (60%) oraz napój o tradycyjnym smaku śliwki (40%). Dziki Sad zadebiutował w ubiegłym roku w kategorii miksów piwnych powyżej 4% alkoholu i jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami.
Już w pierwszym roku marka przypadła do gustu konsumentom ceniącym naturalny smak i jakość. – Debiutujący w ubiegłym roku Dziki Sad okazał się ciekawą propozycją dla osób szukających nowych, orzeźwiających smaków. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnego wariantu, którego do tej pory nie było na polskim rynku. Sezon na śliwkę w Dzikim Sadzie rozpoczyna się już w marcu – mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand manager Dzikiego Sadu i Strongbowa.
Warto podkreślić, że tegoroczna nowość to unikalna na polskim rynku propozycja smakowa. Jeśli jabłko jest królem polskich sadów, to królową z pewnością jest śliwka. Owoc wszystkim dobrze znany, o nieprzeciętnych walorach smakowych. To oferta dla tych, którzy szukają delikatnie owocowego napoju alkoholowego na bazie piwa i cenią naturalny smak. Napój jest orzeźwiający i zawiera 4,5% alk. Sprawdzi się przy spotkaniach z przyjaciółmi, urozmaici posiłek i ugasi pragnienie w gorące, letnie dni. Dziki Sad Śliwka jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, unikatowej rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml.
Wprowadzenie nowego smaku marki wspierać będzie komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Powróci historia oryginalnej rodziny sadowników z Dzikiego Sadu oraz jeży - ich niezastąpionych pomocników. To właśnie jeże w ubiegłym roku podbiły Internet, czyniąc stronę marki na Facebooku najbardziej angażującym profilem 2016 r.
Kampanię TV Dzikiego Sadu Śliwka przygotowała agencja 2012, za działania w Internecie i social mediach odpowiada agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja Just.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.