Advertisement

Nieskategoryzowane

Plany pabianickich Zakładów Pamso na 2009

Czwartek, 26 marca 2009
Zakłady Mięsne Pamso S.A. ogłosiły plany biznesowe na najbliższe miesiące. Mimo zawirowań na rynku firma stoi pewnie na nogach, a pierwszy kwartał roku zapowiada się dość pracowicie. Przedsiębiorstwo planuje nowe inwestycje oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek.

Pamso należy do największych pabianickich pracodawców - zatrudnia około 600 pracowników na terenie całego województwa łódzkiego. Kłopoty niektórych dużych firm z branży mięsno-wędliniarskiej budzą pewne obawy także wśród lokalnej społeczności. Jednak, jak zapewnia kierownictwo, nie ma powodów do paniki. - Chcielibyśmy uspokoić wszystkich naszych klientów oraz współpracowników - przekonuje prezes Pamso S.A. Joachim Nowak. Zakończyliśmy bardzo dobry rok w historii naszego przedsiębiorstwa. Właśnie ukończyliśmy prace nad strategią na najbliższe miesiące i aby uniknąć radykalnych cięć w budżecie na 2009 rok, wprowadziliśmy program racjonalizacji kosztów. Pozwoli nam to przetrwać trudniejszy okres w razie pogłębienia kryzysu w gospodarce.

 

Do najważniejszych przedsięwzięć w pierwszym półroczu należeć będzie otwarcie nowego sklepu na terenie Łodzi oraz rozbudowa jednej z placówek handlowych w Pabianicach. Dzięki tym inwestycjom powstaną nowe miejsca pracy - już dziś poszukiwani są kierowcy oraz sprzedawcy. Firma ma również wiele innych planów, m.in. związanych z kontynuacją polityki proekologicznej i prospołecznej firmy.

 

Najbliższe tygodnie to jednak okres intensywnego przygotowania do zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Firma nie przewiduje zmniejszenia poziomu produkcji. Wręcz przeciwnie, oczekiwany jest wzrostu popytu. Pamso stawia szczególnie na sprzedaż produktów z półki Premium, która cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Poza tym cały czas prowadzone są prace nad nowymi artykułami i poszerzeniem linii produktów garmażeryjnych, których kompleksową ofertę będzie można znaleźć na półkach sklepów jesienią.

 

Kierownik działu marketingu firmy Monika Adamus wylicza sukcesy z ostatnich miesięcy - Kampania społeczna „Zawsze świeże" propagująca zasady przechowywania mięsa i wędlin w warunkach domowych odbiła się szerokim echem w mediach i wśród naszych konsumentów. Obiecuje także podtrzymanie rozpoczętych w zeszłym roku przedsięwzięć z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu - W tym roku wyznaczyliśmy sobie nowe kierunki edukacji proekologicznej naszego najbliższego środowiska, ale na razie nie mogę zdradzić, co zaplanowaliśmy. Na pewno nie zrezygnujemy z aktywności firmy w tym obszarze. Ponadto chcemy także propagować najwyższe standardy etyczne w biznesie. Jesteśmy świadomi obecnej sytuacji rynkowej, ale nawet zaostrzenie rywalizacji o klienta nie zwalnia nas od przestrzegania zasad uczciwej konkurencji.

tagi: Pamso ,